
ALUMNES DE COMERÇ DISSENYEN UNA GUIA D’APARADORISME PER IMPULAR EL COMERÇ LOCAL
L’alumnat del mòdul de Comerç dissenya una innovadora Guia d’Aparadorisme Comercial, amb l’objectiu d’ajudar els petits i mitjans comerços a millorar la presentació dels seus aparadors i atraure un nombre més gran de clients.
Aquest projecte sorgeix com a part dels continguts pràctics del mòdul, on els estudiants han treballat en equip per aplicar els coneixements adquirits sobre tècniques de marxandatge, psicologia del consumidor, il·luminació, composició visual i tendències de disseny.
La guia està pensada per ser una eina útil i accessible per als comerços locals i ofereix exemples pràctics adaptats a diferents tipus d´establiments. La guia inclou propostes de millora concretes i visualitzacions abans i després. Des del programa T´Avalem, cofinançat pel Fons Social Europeu, es planteja la possibilitat de distribuir la guia de manera gratuïta a través de mitjans digitals, així com oferir tallers pràctics dirigits pels mateixos estudiants per assessorar comerços interessats.
L’elaboració d’aquesta guia ha suposat per als alumnes una experiència d’aprenentatge valuosa basat en projectes reals.
El projecte ha servit a més per apropar els estudiants a l’entorn professional del comerç i establir vincles amb el teixit empresarial del municipi. Des del centre educatiu s’ha valorat molt positivament aquesta iniciativa, emmarcada dins de l’enfocament metodològic de la Formació Professional orientada a l’ocupabilitat i la innovació.