
EMILIO DURÓ, PROTAGONITZARÀ LA NOVA CONFERÈNCIA DEL CICLE ÀGORA NULES
La xerrada tindrà lloc dilluns 16 de febrer i està enfocada a la motivació personal i empresarial
“Aprender a diferenciar lo importante de lo secundario”, és la conferència que impartirà Emilio Duró dilluns, 16 de febrer, a les 18 hores al Local Multifuncional de Nules amb entrada gratuïta fins completar l’aforament.
La xerrada s’emmarca al cicle de conferències “Àgora Nules” corresponent al mes de febrer, i en aquesta ocasió, està enfocada a la motivació personal i empresarial.
Emilio Duró és economista, ex directiu d’empreses nacionals i internacionals, i en l’actualitat, des de fa ja quasi 40 anys, treballa com a assessor, consultor i formador d’algunes de les més importants empreses del país.
El cicle de conferències Àgora Nules està organitzat per l’Ajuntament de Nules amb la col·laboració de l’Associació Empresarial de Nules i de la UNED Castelló-Vila-real.



